streda 13. novembra 2013

Zmena plánu alebo nová vášeň...


 Ešte nedávno som si myslela, že mojou záľubou bude háčkovanie topánočiek, čiapok pre tých najmenších, ale moja netrpezlivá povaha opäť nesklamala. Naozaj sa nenájde nič čo by ma bavilo dlhšie ako tri mesiace ? To sa len tak sama seba pýtam ;). Takže tu sú moje nové výtvory, zatiaľ tento trend na Slovensko ešte nedorazil, ako vieme vždy je to tu o rok pozadu, ale myslím že budúci rok to vypukne (a možno nedorazí, ako mnoho pekných vecí a trendov ), trend háčkovaných a pletených náramkov, inak ak sa mýlim a už to tu je a videli ste nejakú lady s niečím podobným tak ma opravte, lebo ja fakt chodím veľmi málo medzi ľudí :-D.  Si poviete aha cvočky, tie už sú na ústupe, pravdupovediac nemala som veľmi rada tento trend, ale snažila som sa ich pojať málinko inak 






a toto som vygooglila 




moje favority, robené tenchnikou plstenia, síce som k tomu ešte nepričuchla ale aj to raz príde, lebo fakt mi nedajú spávať






editujem: Jááj, skoro by som zabudla, ešte som vyrobila niečo takéto, neviem ako to mám nazvať, nákrčník, golier vyberte si. Vznik: pri triedení a ukladaní zbytkov, nedokončených vecí však to poznáte, nejako to na sebe pristálo, kožušina, háčkované brošne, čipka a vznikol golierik. Viem trochu presladené, ale snáď ma ospravedlňuje že som ako malá chcela byť lesná víla. Púčiky kvetín mali byť pôvodne na čelenku a čerešne na brošňu, kožušinu som odpárala z jednej vesty, bolo jej na nej priveľa.


všetko nájdete na Sashe http://www.sashe.sk/levandula
 





 

1 komentár: