štvrtok 11. apríla 2013

Môj prvý príspevok, 



čo tak napísať. Milujem módu, vyšívanie, háčkovanie a pastelové farby, takže blog sa bude vznášať v obláčikoch týchto farieb, postupne budem pridávať pre mňa a dúfam že aj pre vás inšpirujúce fotky a taktiež moje "výtvory". Drobnosti ktoré sa tvoria za upršaných vlečúcich sa dní a večerov.





Rada si prezerám blogy kde autorka používa pastelky, ako napr. http://toriejayne.blogspot.sk/, páči sa mi ak sama niečo pekné a inšpiratívne tvorí. Potešia tipy na blogy kde sa môžem pokochať ( :
Tak ako taktiež milujete pastelky ?








2 komentáre:

  1. :D - urcite sa budem inspirovat :D krasne :D a tesim sa na dalsie pokracovanie a rozbehnutie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, budem sa snažiť prekonať moju lenivosť a prispievať stále častejšie...aby bolo čo čítať a čím sa inšpirovať (:

      Odstrániť