sobota 13. apríla 2013


Levandulová .......


Dnes vám ukážem moju prvotinu čo sa týka vyšívania, dokončila som ju včera večer a veľmi sa z nej teším. Aj keď mám pocit že tomu ešte niečo chýba, neviem posúďte...
Inšpirácia prišla pri prezeraní blogu http://www.lilipopo.co.uk/, malá Lilipopo mi proste učarovala.



Ukážem vám ešte niečo, dekoračný veniec, zatiaľ v štádiu príprav uvidím čo nakoniec vykúzlim. Nápad prišiel tiež úplne náhodou. Prvé vznikli asi ešte v roku 2011 sivé  kvety potom som to nechala tak. Chcela som skúsiť podľa videa na youtube  či sa podaria. Mal byť na ne použitý filc ale keďže som doma nemala, dostrihala som starý šál. A  tento rok som chcela spraviť kvet do vlasov na gumičke, v prostriedku mal byť korálik, len som neodhadla veľkosť a už mi to ako gumička do vlasov prišlo moc veľké a ťažké. Hľadala som v krabiciach kde mám zbytky látok čo by tam sadlo a padla mi do oka sivá ruža. Sadla ako uliata (: . Chcem spraviť ďalšie kvety, v hlave mám všelijaké nápady, ale zatiaľ neprezradím. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára