nedeľa 28. apríla 2013


Srdce s láskou vyšívané .....



Venček stále nedokončený, je tak ťažké nájsť v galantérke vhodný odtieň stužky na zavesenie ? Galantérky majú u nás stále veľké medzery v ponuke tovaru. Ukážem vám dnes srdce, ktoré som vytvorila medzičasom, mám rozrobených viac vecí, už som raz taká keď ma niečo na chvíľu prestane baviť začnem robiť niečo iné. Poznáte to, ak sa robí nasilu len aby to už bolo, výsledku to uškodí. Pamätáte si hlášku z filmu Pelíšky: "tolik práce a přitom taková blbost". Presne to ma napadlo keď bol koniec. Človek by neveril koľko práce dá jedno také srdce, najviac ma potrápila točená  šnúrka aby som ju mohla zapracovať dovnútra . Látka sa tam už párala a rozmýšľala som ako  zamaskovať ten spoj, nakoniec som tam prišila mašličku a gombík.






Vetvičky som vyšívala stonkovým stehom, ružičky stužkou, niektoré francúzskym uzlíkom iné týmto http://www.youtube.com/watch?v=lFiCdTl76OM&list=PLrz1A9zhmoj8SQwXD86gGwDVL5-y3lOb-&index=1. Stužkovú výšivku som zkúsila po objavení tohto blogu http://www.dicraft.co.za/blog/, odporúčam si ho prezrieť, je to naozaj zážitok, vždy ma udivuje akú krásu dokážu vytvoriť ľudské ruky. Prajem vám krásny slnečný víkend.



1 komentár: